Klachten & Garantie

Wat te doen als je een klacht hebt over je product of bestelling?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport, of dat er iets anders met het artikel onverhoopt niet in orde is. Omdat wij willen dat je helemaal tevreden bent met je artikel, lossen wij je klacht graag samen met je op. Stuur in dat geval altijd een bericht naar onze klantenservice via klantenservice@dehobbit.nl onder vermelding van het ordernummer en de naam waaronder je besteld heeft. De klantenservice streeft ernaar alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Indien mogelijk vragen wij je bij je bericht alvast een foto mee te sturen van het artikel en het probleem waar je klacht over gaat, dan kunnen wij je klacht zo snel en goed mogelijk met je oplossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.